How to fari un paralume di lampadine appesi |XINSANXING

Cumu fà un paralume suspendu?A bona luce hè un fattore impurtante per mantene a stanza cunfortu, è quelli belliparalumi a sospensionepò harmonizà u tonu di a stanza è aghjunghje assai culore à una stanza blanda.Pudete fà u vostru propiuparalume intrecciatobasatu annantu à u vostru mudellu preferitu è ​​dopu aduprà e vostre cumpetenze per fà un piacevuleparalume da soffitto.Seguimi per amparà cumu fà unparalume a lampadario!

l'arnesi necessarii per fà u paralume

Una rondella da 14 pollici, telaio di paralume in metallo,Tappetino e matita, coltello per hobby, tavola da taglio per l'operazione, 6 piedi di nastro biadesivo, forbici, 1 e 1/2 iarde di tela, 1 è 1/2 iarda di nastro di rifinitura di un pollice di larghezza, Un portalampada

How to make a hanging lamp shade

U metudu di pruduzzione di paralume

Primu passu di a produzzione specifica di paralume: misurazione è taglio

1.Measure è scrivite a circunferenza di u lampshade.

2.Use un lapis per marcà a circunferenza di u tela à 11 è 1/2 inch, lascendu 1 inch.A durata di l'ombra finita serà 10 inch, è un quartu d'un inch serà lasciatu à ogni estremità per l'indennità di costura.

3.cut out the double-sided tape è a larghezza di 10 inch di wallpaper (ùn si sovrappone micca).

4.cut a cinta à doppia faccia in 8 strisce di 14 inch long è 1 in 2 wide.

Misura è nota a circunferenza di u paralume Misura è nota a circunferenza di u paralume.

Tagliate u nastro bifacciale è u wallpaper di 10 pollici di larghezza (ùn si sovrappone micca) Tagliate u nastro bifacciale è u wallpaper di 10 pollici di larghezza (ùn si sovrappone micca)

Ferru u tessulu prima di cumincià à fà è mette nantu à una superficia plana.

Fase 2 di produzzione specifica di paralume: livellazione è incolla

5.Apply tape double-sided to the top position on the back of the cloth, lassendu trè quarti di un inch sopra è sottu.Strappate solu uni pochi centimetri di carta adesiva per volta per prevene e bolle d'aria.

6.tear off the back of the double-sided adhesive tape è incolla nantu à u wallpaper, deve esse un latu modelatu versu elli stessi.

7.metta u pannu wallpapered.Aduprate uni pochi di cinta di ¾-inch nantu à a cima di u tela, è una cinta di ¾-inch in u latu di u wallpaper.A circunferenza sana di u tela deve esse appiccicatu in tuttu.Repetite i passi sopra à a parte di u fondu di u tessulu, perchè tuttu u quadru esternu di a linea di cucitura ermetica hè cumpletu.

Incolla un nastro biadesivo appiccicoso.

Metà u wallpaperMettà u wallpaper.

A pusizione ideale di u paralume hè situatu à 2/3 di l'altezza di a basa di a lampada.

Paralume specificu di a produzzione di u passu trè: intornu à u quadru è trim

8.Cù l'aiutu di u vostru cumpagnu, cuminciate à u cornice per u lampshade, cuminciendu cù l'anellu à u fondu di u lampshade.Una persona tene l'estremità più longa di u wallpaper mentre l'altru strappa lentamente u latu di a cinta à doppia faccia è pressu fermamente a tela nantu à l'anellu di metallu.

9.repeat i passi sopra à l 'anellu à a cima di u lampshade, assicurendu chì u mudellu di a gasket hè versu l' internu di u lampshade, vale à dì, u mudellu face in falà quandu u lampshade hè erettu.

10.Fold i bordi in un inch in modu chì a cucitura hè pulita è pulita.

Wrap the metal ring Wrap the metal ring.

Pulsà a tela fermamente nantu à l'anellu di metallu.

Avvolgi l'anellu di metallu è girate u quadru di metallo mentre attaccate u paralume.

Passu di produzzione specificu di paralume quattru: nantu à u quadru

Cunsigliu di nodo d'amore: Trim hè in realtà un nome di fantasia per un fasciu decorativu di bordi.

11.Cut out 15 inch di trim tape.

12.in u cima di u lampshade dintra e fora ogni bastone un nastri doppia-sided, da a cucitura hà da cumincià à appiccicà u tape trim nant'à u fora di u lampshade.Tagliate u restu di a cinta dopu avè finitu u ciclu per assicurà un finitu pulitu.Allora plega a cinta da a cima di l'ombra in l'internu nantu à u quadru è cola cù cura à a cinta in l'internu.

13.Per finisce u fondu di l'ombra simpricimenti ripetiri i passi sopra.

Do-it-yourself una bellaparalume intrecciato, Ùn solu pò prutege i vostri ochji, fate-it-yourself hà ancu più divertente in questu.Ùn si tratta micca solu di fà un paralume per un paralume.Hè ancu di fà u vostru propiu salottu più culurita.

Cumu fàparalumi intrecciati, Stu approcciu di assai, u sopra hè ghjustu à presentà voi à un lampshade di u so propiu, sicuru, differente lampshades pò esse fatte in differente, hannu u so stilu propriu tema, vi ponu prima pruvà, è poi dà piena ghjucà à u so. imaginazione, è tandu à fà qualchi più differente lampshades, lassari i so idee in fisicu, credu ci sarà un differente lampshade di l 'emergenza, ma dinù fà stu tempu occupatu Dà un mondu di piacè, principiatu cù una sèmplice, è pianu pianu fà aparalume assai prufessiunale!

Cerchi un scopu per l'illuminazione?Sfoglia tutti i nostri prudutti.

Entra in u nostru situ ufficiale XINSANXING Lightinghttps://www.sx-lightfactory.com/per capisce o cuntattateci:hzsx@xsxlight.com


Tempu di pubblicazione: 24-Sep-2021