Cumu fà un paralume di bambù |XINSANXING

Avà uparalume intrecciato in bambùa so funzione è u valore hè assai più chè per l'illuminazione simplice, u bambù tissutu stessu hè un tipu d'arti, cuntene una cultura assai tradiziunale, elementi ancu in diversi elementi classici, naturali è simplici, nobili è eleganti.Moltu adattatu per u stilu decoru mudernu di supportu di illuminazione, puntelli di scena, etc.. Oghje hè una breve descrizzione dicumu fàparalumi in bambù.

Passu 1: Preparate materiale di bambù

Bambùparalume intrecciatoI materiali di selezzione di bambù sò selezziunati da più di cinque anni è menu di deci anni in a muntagna di u megliu bambù moso.Solu u bambù cù una elasticità eccellente pò esse usatu per tessi lampade, ancu s'è u bambù hà trasmissioni di luce naturale, ma solu 2 mm cum'è parte di u materiale di paralume di bambù.Hè necessariu selezziunà a parte media di 2mm di u corpu di bambù cun un diametru internu di 8-13cm, chì hè a parte induve a carne di bambù è u bambù giallu si uniscenu.

bamboo lighting

Passu 2: Tagliate u bambù preparatu in pezzi di bambù

Tagliate u bambù preparatu in pezzi di bambù secondu a dimensione di u paralume di bambù chì vulete cuncepisce, a dimensione di u tagliu dipende da u disignu di u vostru paralume.Di solitu tagliate in 1 à 2 piedi hè abbastanza.Pudete aduprà una sega manuale per tagliate i pezzi di bambù.per assicurà chì i pezzi di bambù sò esattamente a stessa lunghezza.

Passu 3: Trattamentu è lucidatura di pezzi di bambù

U pezzu di bambù tagliatu deve esse fumigatu per fà seccu prima di tissitura, in modu di ghjucà l'effettu di bambù anti-corrosione, anti-muffa, anti-insetti è anti-cracking, è a lampshade fatta serà durable.

bamboo lampshade 1

Passu 4: Tessitura paralume di bambù

Ci sò parechje forme diparalume in bambùmanifattura tissitura, avemu cumunimenti aduprà a tesse croce, stu mètudu tissitura hè sèmplice, hè assai fàciule à amparà.Sè ancu megliu idee creative, pudete ancu andà secondu a manera chì vulete cuncepisce a produzzione.

Passu 5: Decorate u paralume

U culore iniziale di u paralume fattu hè u culore naturali di bambù, u paralume pare frescu è naturali, di sicuru pudete sceglie di utilizà pittura per fà uparalume in bambùu culore chì vulete, sì u paralume hà culore nantu à questu o vulete chì u paralume sia naturali, duvete spruzzate un top coat nantu à u paralume di bambù.U topcoat aiuterà a prutezzione di tutta a vostra ombra.Preferite l'aspettu di paralumi di bambù naturali.Sò un grande aghjuntu à u decoru di a casa di qualcunu.Hanu un aspettu è sensu chì hè assai populari avà ancu.

bamboo lampshade

Solu unuparalume in bambùhè prontu, è pudete applicàlu à u locu chì vulete decorate secondu u vostru spaziu di vita.

Elementi naturali in a casa sò diventati un decoru di casa impurtante è una tendenza di casa.Hè una scelta perfetta per intruduce qualchi belli elementi naturali.ÀXINSANXINGProducemu è producimu materiali naturali per l'illuminazione.


Tempu di pubblicazione: 28-oct-2021