Cumu fà una lampada bambù |XINSANXING

Cumu fà alampada di bambù,U più impurtante chì avete bisognu di fà hè di sceglie un bon bambù, a durezza di e strisce di bambù deve esse bona, altrimente serà faciule da rompe o curvatu, è micca durable.

Sceglite una bona striscia di bambù per fà a dimensione di a lampada, specificazioni, taglia, cù quantu grossu, quantu longu i strisce di bambù.2 scelti per cumincià à strappare strisce di bambù, strappando strisce di bambù quandu duvete portà i coperchi di dita.Per utilizà u quadru di ferru o di lignu o qualcosa per cumincià à tessi.

bamboo lamps

Precauzioni.

Assicuratevi di purtassi dita o guanti (i guanti ùn sò micca convenienti per fà e cose, hè cunsigliatu chì avete sempre aduprà a copertina di u telefunu)

Avè un quadru mudellu fissu, altrimente hè faciule fà a luce irregulare.

bamboo lamp

I lampi di bambù sò spessu chjamati lampi di bambù traslucenti, lampi di bambù artistici, etc. è anu una longa storia.In u principiu di sopra, a lampada di bambù hè solu una lampada simplice, e persone utilizanu e caratteristiche di bambù per fà un paralume simplice per e persone.In l'ultimi anni, per via di u disignu di bambùlampada tessuta, incorporendu l'elementi classici di u stilu cinese, perchè cuminciò à esse cura è amatu da a maiò parte di i cunsumatori.

Oghje facemu un bambùlampada tessuta a manuinseme.Pudemu salvà assai soldi da DIY noi stessi.

Materiale.

Carta da calco dimensioni A3-A4

Colla per u travagliu di legnu

Fora per falegnameria

Trapanu à manu

Cutter di carta

Bambù, lunghezza in 300-400 mm

4 lunghe lampadine à risparmiu energeticu è supporti di lampade currispondenti

Una serie di fila di cablaggio

2 tubi di bambù, circa 10 cm di diametru, grossi è sottili

Una tavola di lignu, 400X400mm

Passu 1 Fate u corpu di lampa.

Prima, tagliate una estremità di u bambù finamente è perforà i buchi in l'altru estremità di u bambù, perchè hè faciule per cunnette è forte.Aduprate 4 pariglii di testa è pede di bambù per furmà un quadrilatru.Hè megliu di sceglie un bambù tondu.Pone a carta di traccia nantu à a tavula è mette u bambù in cunfurmità cù i buchi pre-perforati, applicà a cola è stallate.

Dopu avè tracciatu a gamma è riservà un bordu di 5 mm, tagliate.Applicà a cola di u legnu à un latu di u bambù è cola à a carta di traccia, è cola u bordu riservatu di 5 mm per imbulighjà l'altru latu.Questu face un quadrilatru flat.

Perforà i buchi in i quattru gammi di u quadru, inserite u bambù, è pegate in un quadru tridimensionale, lascendu u fondu viotu senza ingannà a carta di traccia, è incollate i cinque lati restanti cù carta.

Passu 2 Cunnette i lampadini

Eccu i lampadini sò fatti in un gruppu per ogni dui gruppi di capi di luci, un totale di quattru gruppi di lampadine sò necessarii.U prughjettu di u disignu uriginale hè di apre a parti viti di u bulbe, è cunnette dui gruppi di capi di lampade in parallelu, chì hè difficiule per i principianti di DIY, cusì avemu aduprà duie lampadine liate inseme nantu à questu.

Passu 3 Fate a basa di u lampu

Tagliate u tubu di bambù pre-preparatu, è attaccate i dui setti di lampadine è appiccicate fermamente.Prima di ligà, i lampadini deve esse avvitati nantu à a basa di lampadina, è quandu incollate solu appiccicate a basa di lampadina è u tubu di bambù, ùn fate micca i lampadini.Per evitari u prublema di rimpiazzamentu dopu.

Pone u pianu pianu nantu à a tavula, tracciate a pusizione di u lampholder, è appiccicate u tubu di bambù bundle nantu à questu.A parte di filu di u lampholder hè riservata, è a direzzione è u locu deve esse coherente.

Passu 4 Wiring.

Cunnette i fili da i dui gruppi di lampholder à u cunnessu parallelu è cunnette u switch.Verificate se i pezzi utilizati sò perfetti.

Finalmente, una bella lampada di bambù eleganti hè pronta.

Cunsigliu:A durata di u bambù determina a dimensione di u bulbe è a dimensione di a basa.A basa ùn deve micca più di u paralume.Pudete fà a basa un pocu più altu ch'è l'imaghjini sottu, cusì pare più gustu.A difficultà di sta pruduzzione DIY hè in a pruduzzione di u lampshade.Perforazione di bambù, pluging, s'ellu hè troppu difficiule per compie un chiovu di legnu magre un quadru pò esse.Ma perde u veru significatu di DIY.

Sfoglia i nostri prudutti per truvà più ispirazione di illuminazione Amparate nantu à u cuntenutu

XINSANXINGhè un fornitore dilampi di rattanèlampi di bambù.Fornimu è producimu una larga gamma di prudutti, cumprese lampade pendenti, plafoniere, lampade da tavulinu, èlampade à paralume intrecciate.Email di cuntattu:hzsx@xsxlight.com


Tempu di pubblicazione: 21-oct-2021