How to stallà una lampada appesa |XINSANXING

Cù u sviluppu di l'illuminazione di a casa muderna hè sempre megliu, avà l'illuminazione di casa sò inseparabile da a stallazione di candelabri, entrata, sala da pranzu, dormitori è altri spazii viventi bisognu di stallà un candelabru per furnisce l'illuminazione, è un candelabru bellu aspettu. in più di l'illuminazione ghjoca ancu un rolu in a decorazione di u spaziu, pò fà l'ambienti di casa più bella, cusì a stallazione di candelabri hè indispensabile.Ancu l'stile è a dimensione di u chandelier seranu diffirenti, ma i passi di stallazione sò più o menu listessi.Alloracumu si stallà una lampadina?Sta guida vi insegnerà cumu per appiccà lampade in a vostra casa è ciò chì preparanu prima di a stallazione è cumu installà candelabri passu à passu.

Determinate induve installà u candelabru

Spaziu funziunale sfarente, a pusizione di stallazione di u candelabru hè ancu diversa.Per esempiu, l 'entrata, salone, sala da pranzu, i trè spazii di u locu di stallazione di candelabru, di solitu in u mità di a superficia cima, cusì chì a trasmissioni di luce candelabro intornu à esse più uniforme;è a stanza hè cunsiderata cum'è un locu per dorme è riposu, a luce ùn deve esse troppu luminosa, perchè u candelabru hè generalmente evitendu u lettu sopra à stallà.Locu Chandelier à determinà, ma dinù attenti à detect u locu di a gravità, candelieri hannu un lume di tettu luce dinù hannu un pesu candelieri abbastanza pisanti, soprattuttu qualchi candelieri grande è pisanti, s'è a cima di a gravità ùn hè micca abbastanza, ci sarà. esse un risicu di cascà cù u tempu.Allora u locu di stallazione di u candelabru deve esse in cima di muratura solida o muru, ùn deve esse micca in cima di legnu chjaru.

Installa a basa di colpu

Installa a basa di u candelabru contr'à a cima o u muru, truvate u pirtusu è marcallu, dopu mette a basa, aduprate u stessu trapanu elettricu cum'è a specificazione di u foru per punch the hole, u foru di u tettu hè generalmente in 6mm, dopu chì u pirtusu hè. finitu vi ponu stallà u bolt espansione, chì hè usata à riparà a basa di candelabru, ma attenti à a prufundità di u pirtusu, à stuff u viti espansione in u pirtusu, aduprà u martellu à chjappà in, dopu chì a basa è Expansion bulloni stretti, fissu, per esse u listessu cum'è a pusizione di stallazione predeterminata, ùn pò micca esse offset.

Cunnette u filu di luce

Dopu chì a basa di u candelabru hè fissu, pudete cunnette a linea di lampadina è a linea di forza, ma fate attente à a cunnessione di i dui fili per cuntattà bè, bisognu di utilizà a cinta nera imballata bè, è attente à mantene a spaziatura, pruvate micca. mette i dui connectors in un pezzu di metallu sottu à u pezzu, per prevene u cortu circuitu per purtà u periculu.Dopu à culligamentu a linea di lampadina è a linea di forza pò esse stallati, in questu tempu pò esse alimentatu per verificà, vede s'ellu pò esse usatu nurmalmente, cum'è micca normale per verificà a linea, s'ellu hè tuttu OK, allora ci vole à spegne u putere. e poi cuntinuà a stallazione sussegwente di candelabri.

Lampadari appesi è pendenti

Ricurdatevi di spegne u putere dopu avè accennatu bè prima di cuntinuà à stallà l'ombra o u pendente.Ogni stile di candelabro hè diversu, u pendente serà ancu diversu, u metudu di stallazione specificu per riferite à l'istruzzioni di l'illuminazione, passu à passu serà stallatu pendente, di solitu pendente averà rimanente, pudete almacenà bè, per evità danni futuri. à u colgante pò esse rimpiazzatu à tempu.

Lampadari decorativi interni consigliati

Oghje, ci sò parechjicandelabrostili, sè vo vulete u vostru spaziu di vita à esse più frescu è naturali, pudete sceglie acandelabrofattu di materiali naturali, materiale naturalicandelabroùn hè micca solu frescu è naturali, ma ancu luminoso è bellu, chì hè perfettu per ogni stile di illuminazione decorativa.Eccu uni pochicandelabri naturalichì mi piace assai.

Precauzioni per l'installazione di candelabri

Prestate attenzione à u locu è a durata di u candelabru

Sè u chandelier hè una cumminazzioni di parechji picculi candelabri, tandu attente à a distanza trà elli è a durata di a relazione, micca sicuru di u spaziu è a lunghezza cù a luce pò riferite à u manuale, è dopu aduprà a dimensione per misurà. è fate una marca nantu à a superficia superiore, dopu a stallazione di a basa pò ancu esse misurata di novu, aghjustate a pusizione è l'altitudine, per ùn deviate da l'estetica generale di u candelabro.

Prestate attenzione à a solida sicurità di a basa

A basa di u chandelier deve esse stallatu fermamente, altrimente hè assai periculosa una volta cascata.U pesu di a lampada hè più grande di 3 kg, per utilizà un ganciu pre-custruitu per riparà direttamente u supportu di supportu, per installà u candelabru.Reminder: Ùn importa micca quantu pesante a stallazione di u chandelier deve esse stallatu fermamente nantu à a basa, è in stretta cunfurmità cù i requisiti di l'istruzzioni per installà, per ùn purtà periculi nascosti à a sicurità di a famiglia.

Prestate attenzione à l'altezza di stallazione di u candelabru

L'altezza di ogni alloghju hè diversu, cusì a stallazione di l'internu di candelabri deve esse attentu à l'altitudine, per ùn esse micca installatu troppu bassu per affettà a linea di vista, in particulare in u salottu è u spaziu di a sala, i candelabri ùn ponu esse troppu bassu. , Ùn deve obstruisce a linea di vista normale, a luce ùn hè micca dura prima di pudè.General candelabro pendente bastone cù una certa lunghezza di filu, hè pussibule aghjustà l'altezza secondu a necessità.

XINSANXING s'impegna à eredite è à purtà fora l'artisgiani tradiziunali di u populu cinese, utilizendu risorse naturali rinnuvevuli:bambù, rattanè altri materiali, scavando è impiegendu un gruppu di artighjani populari per sviluppà è tesse una seria di bambù artisticu èlampi di rattane lanterni adatti à i bisogni attuali di a vita suciale.

Entra in u nostru situ ufficiale XINSANXING Lightinghttps://www.sx-lightfactory.com/per capisce o cuntattateci:hzsx@xsxlight.com


Tempu di pubblicazione: 10-settembre-2021