Cumu fà una luce pendente bambù |XINSANXING

Avà assai decorazione di l'illuminazione hè a ricerca di a creatività, cusì l'illuminazione creativa di casa pò esse manifestata in ogni locu.Oghje per insignà à fà un candelabru simplice di bambù creativa, cumu fà uncandelabro di bambù, A pruduzzione hè ancu relativamente simplice, interessatu à l'amici ponu seguità per fà.U materiale hè ancu u bambù chì pudete piglià a manu.

Passu 1: Preparate bambù

Pudete preparà un bambù esistente o un bambù novu, u bambù hè megliu per sceglie una età di crescita più vechja o qualchi pezzi di bambù suave.Pigliate u rattan di bambù secondu a dimensione pre-calculata, è poi solu manighjà inizialmente.

Passu 2: Fate un paralume di bambù

Fate dui frames tondi di a listessa dimensione nantu à 40cm, sicuru, pudete ancu fà dui frames diffirenti di a stessa dimensione secondu ciò chì ti piace.

Passu 3: Fate u paralume

Imbulighjate o cola e strisce di bambù processate una per una uniformemente nantu à a cima di u quadru, è imbottite cum'è vulete, fendu attente à a cima è u fondu quandu incolla.Stu passu pò piglià un pocu tempu, perchè un bellu aspettuparalume intrecciatodeve esse fattu cù cura.

Passu 4: Trimming and Sanding

Aduprate forbici per sguassà e parti sporgenti o eccessivi di u paralume, è poi aduprate una gasa grossa per pulisce i bordi.Allora pulizziate gradualmente i bordi di l'ombra cù una gasa fina per sguassà impurità cum'è a cola.Questu farà chì l'ombra di u chandelier cumportanu assai texturale.

Passu 5: Fà u quadru di lampadina

U primu hè basatu annantu à u quadru di l'ombra di lampade, u calculu preliminariu di a dimensione di u lampadinu, è dopu aduprà u filu è poi tagliate è curvate a linea di filu, fate dui hanger-like è dopu cunnessu inseme, aghju utilizatu u filu.Allora ligà u filu cù a testa di lampa nantu à questu, è fissu.

Passu 6: Installa a lampadina

Aduprate una bona lampadina nantu à u quadru di l'ombra di bambù per riparà, installate a lampadina è poi installate à u tettu, cunnette l'alimentazione elettrica, in modu chì una bellacandelabro di bambùhè fattu.

Questu hè unu di i tutoriali più faciuli per fà u bricolagecandelabri di bambùda bambù.Risparmi un pocu di tempu è fate un bellu aspettucandelabro di bambùper sè stessu.

XINSANXING hè una fabbrica di lampade decorative di illuminazione, Cinailluminazione tessuta a manufornitore di apparecchi,lampada tessutafornitore di vendita.Furnemu persunalizazione, cuncepimentu, trasfurmazioni, servizii di vendita à l'ingrossu è di vendita. Entra in u nostru situ web ufficiale XINSANXING Lightinghttps://www.sx-lightfactory.com/per capisce o cuntattateci:hzsx@xsxlight.com


Tempu di pubblicazione: 14-10-2021