How to impiccà una lampada appesa |XINSANXING

Cumu appiccà i candelabrivede bè?Stu candelabru appesu è strategia di stallazione, un analisi cumpleta.

Oghje, i candelabri sò diventati una dicurazione necessaria per a decorazione di u ristorante, un bon candelabru di ristorante, ùn solu ùn hà un bon effettu decoru, ma pò ancu fà cresce l'appetite di u cena.È per u candelabru di ristorante cumu installà l'altitudine di stallazione di candelabro currettu è ristorante quantu adattatu per questi prublemi, assai dicurazioni biancu ùn hè micca assai chjaru.Stu articulu vi purterà à capisce i passi di stallazione di lampadari di ristorante è i regulamenti di l'altitudine di stallazione di lampadari di ristorante, l'amichi interessati si affrettanu à cullà!

https://www.sx-lightfactory.com/rattan-pendant-light/

Passi di stallazione di un candelabru di ristorante

1.Installazione drill preparazione

In a preparazione per a stallazione di u candelabru drill deve sceglie un drill adattatu, perchè i buchi in u tettu in generale chjappà 6mm, se a dimensione di u drill ùn hè micca adattatu, ùn hè micca pussibule di realizà a stallazione di u candelabro, cusì u a stallazione hè di sceglie una specificazione di perforazione adatta.

2.Truvate a pusizione di u pirtusu nantu à u pianu di u tettu di a ventosa

Pigliate u colgante da u pianu di u tettu → allineate u pianu di u tettu → nantu à i viti, se cercate a pusizione viota ùn hè micca stata allinata, fate attenzione à aghjustà a pusizione di i viti.

3.Drilling

Dopu chì a pusizioni di u pirtusu hè determinatu, pudete drilling fores, drilling deve esse attentu à a prufundità di u pirtusu, à u più micca più di 6mm.

4.On a vite di espansione

A vite di espansione corsa à u pirtusu, è martellata in à assicurà u so tightness, à assicurà chì u candelabru sussegwente in l 'usu di u prucessu ùn cumparisce micca pendu fora di u fenomenu.

5.Fix u piattu appiccicatu

Incrustà cumplettamente i viti di espansione in u muru, è poi riparà a piastra appesa, in questu passu, assicuratevi di stallà a piastra appesa fermamente, ùn fate micca chì i viti di legnu pareanu offset.

6.Fix u pianu di u tettu è u corpu di luce

Placca appesa è pannellu di u tettu cù viti, per esse viti, pudete riparà u pannellu di u tettu, questu passu hè sempre bisognu di riparà u pannellu di u tettu in modu sicuru.

7.Lamp installazione ombra

Ancu s'è a stallazione di l'ombra di lampade hè simplice, ma deve assicurà chì i so diversi pendenti dicurativi in ​​l'usu sussegwente di u prucessu ùn pare micca falà, ma ancu per assicurà chì tuttu u candelabru dopu a stallazione, u so bonu decorativu.

Reguli di l'altezza di l'installazione di i candelabri

Lampadari ristorante s'ellu hè appiccicatu troppu altu vi affettanu u livellu di illuminazione di u spaziu, s'ellu hè appiccicatu troppu bassu prucessu di pranzu sarà assai sconveniente, cusì a selezzione di l'altitudine di u candelabru di ristorante hè ancu parechje disposizioni.

1.restaurant decoru per creà un bon ambiente di pranzu, selezziunà l'altezza di u candelabru di ristorante per cunsiderà parechji fatturi, cum'è per u tipu di candelabru di ristorante pò esse sceltu cù u stilu di ristorante chì vulete cumminà, è diverse forme, stili diffirenti di lampadari ristorante. altezza esiste dinù una certa quantità di diffarenza.

2.l'altitudine di stallazione di u candelabru di a sala di pranzu cumunimenti utilizatu, secondu l'altitudine di a stanza, l'altitudine di u tavulinu, a dimensione di u ristorante per determinà l'altezza di u candelabru.A maiò parte di u filatu di u candelabru hè fissatu, solu pò esse aghjustatu prima di a stallazione di a lunghezza, u candelabru generale deve esse circa 55 ~ 60 cm di distanza da a tavola di cena.

3. u so puntu più bassu deve esse micca menu cà 2,2 metri da a terra, cusì chì l'altitudine ùn hà micca affettatu l'illuminazione, ma ancu ùn hà micca scontru.

Allora, quantu hè l'altezza ghjustu di u candelabru di a sala di pranzu?Ùn ci hè micca una risposta uniforme à sta quistione, l'altitudine di stallazione di lampadari di ristorante specifichi deve esse basatu annantu à l'altitudine di u pianu, l'altitudine di u tavulinu è a dimensione di u spaziu per cunsiderà, u candelabru generale di u ristorante da l'altezza di a terra di u minimu ùn deve esse menu di 2,2 metri. cusì chì l'altezza di a stallazione ùn hà micca affettatu l'illuminazione normale, ma ancu ùn farà micca a ghjente avè una scontru.Spergu chì tutti ponu avè un tempu di pranzu felice.

Quantu candelabri da appiccà, cumu appiccà ?

Lampadari appiccicate uni pochi, cumu per impiccà, secondu a dimensione di u spaziu, i bisogni di l'illuminazione è e preferenze persunale per decide.

Suggerimenti appesi.

1. a casa più chjuca ùn hè micca assai spaziu, sopra à u bassu appiccicatu un candelabro hè abbastanza.

2.Space paraguni lochi, comu salotti, ristoranti, sti spazii più grande, hè cunsigliatu à impiccà più cà uni pochi, à piglià cura di i bisogni di luce di ogni zona.

3. in u casu di scuntrà l 'illuminazione, s'è vo vulete valurizà u sensu di livelli spaziu, vi ponu dinù fà cambiamenti in u mètudu sospensjoni, comu altu è bassu staggered o arrangiamentu asimmetricu.

Un candelabru - appiccicatu bassu in u centru di u spaziu

In una piccula casa cù un spaziu pocu, appiccà un candelabru hè abbastanza.Appena solu un candelabru, a pusizione di u candelabru ùn pò micca cambià, hè megliu appiccà in a stanza direttamente sopra, per assicurà chì a luce pò esse cuparti uniforme in tutta a stanza.Pudete parzialmente organizà candele o aghjunghje lampade per aumentà l'illuminazione.U candelabru d'oru delicatu è ligeru hè appesu sopra à a stanza, mudellu di alta classe.U spaziu è u chandelier biancu s'accorda bè, simplice è còmode.

Lampadari multipli: allineati in una manera pulita è ordinata

Dui candelabri semi-circulari sò allinati in una manera pulita è ordinata.A tavola di pranzu per quattru hè illuminata da dui candelabri per più luce.U candelabru rosa allevia a friddizza di a sala di pranzu bianca.Un spaziu pulitu è ​​luminoso pò pruvà candelabri neri.I candelabri scuri ponu neutralizà a monotunia di a dicurazione pura di culore chjaru è arricchisce u livellu di u spaziu.Se ti piace i picculi candelabri, pudete mette trè candelabri d'oru in una linea cum'è l'imaghjini di sopra, chì pare ancu bè.U stessu chandelier di culore sfarente cù un assai luminoso.

Lampadari multipli: simmetria centrata per un sensu di equilibriu

Se pensate chì u colpu in una sola fila hè troppu cumunu, cunzidira à appiccà i candelabri simmetricamente da u centru.In un spaziu di sala di pranzu duminatu da u legnu è u biancu, i candelabri anu ancu esse tenutu uniformi.

Lampadari multipli: alti è bassi scalati, livelli spaziali più ricchi

Trè picculi candelabri cù diverse forme aghjunghjenu interessu sopra à a tavola di pranzu.U culore è a forma di ogni candelabru pò esse diversu, è a durata di u candelabru ùn deve esse mantene uguali, tuttu dipende di a vostra creatività.

I candelabri sò belli è belli, ma a sicurezza hè più impurtante

In a dicurazione di a casa, a maiò parte di a ghjente sceglie di installà candelabri belli è belli in u salottu.Perchè u pesu di u candelabru hè assai grande, in a stallazione di candelabri nantu à i bisogni di a custruzzione sò assai stretti s'ellu ùn hè micca standardizatu l'installazione di candelabro, diventerà una bomba di u tempu, pò esse quandu cascarà, micca solu arruvinà l'. candelabro caru, ma ancu pò smash people.

L'area di a casa ùn hè micca grande, ùn sceglite micca u tippu di cristallu grande volume è fragile chandelier grande

Da u puntu di vista ecunomicu è scentificu, se l'area di a casa ùn hè micca particularmente grande, ùn sceglite micca u voluminu di a classa di cristalli è i candelabri grandi fragili, pudete coglie a struttura di legnu o imitazione di pelle di pecora di i lampi, ancu s'ellu ùn pare micca bella. cum'è candelabri di cristallu, ma hannu un umore spiciali, è pisu ligera, ancu s'ellu si casca, ùn hè micca fàciule à fà male ghjente.

XINSANXING s'impegna à ereditari è à purtà avanti l'artisgiani tradiziunali di u populu cinese, utilizendu risorse naturali rinnuvevuli: bambù,rattanè altri materiali, scavà è impiegà un gruppu di artighjani folk à sviluppà ètesseuna serie di artistibambùèlampi di rattane lanterni adatti à i bisogni attuali di a vita suciale.

Precauzioni per l'installazione di luce pendente

A luci di u tettu in u bagnu deve esse luce è cù funzione impermeable.I lampi di tettu liggeru ponu esse installati direttamente nantu à a chiglia di stud d'aluminiu, lampade in forma cumplessa è lanterne ùn ponu micca.

Sè vo site prontu à stallà murulampade, u muru hè megliu micca aduprà wallpaper è altri materiali decorattivi inflammabili.L'irradiazione à longu andà di u lampu muru porta à a decolorazione lucale di u muru, chì pruvucarà un focu di muru seriu.Hè megliu di sceglie un sconce di muru cù una barra longa, chì sporge da u muru, o una sconce prutetta da un paralume.À u listessu tempu, assicuratevi di mantene una certa distanza da u muru quandu installate sconces di muru.

Quandu si stallanu un candelabru in a sala di pranzu, hè megliu micca di riparà in u mità di u tettu di a sala di pranzu in modu chì a lumera di u pranzu ùn hè micca direttamente sopra à a tavula.In più di candelabri, a sala di pranzu deve esse furnitu cù altre fonti di luce, unu hè chì a maiò parte di i candelabri ùn sò micca abbastanza brillanti, u sicondu hè di installà uni pochi di lampade di muru o lampade di tavulinu pò esse in certi vacanze speciale per regulà l'atmosfera di pranzu.


Tempu di post: 17-Sep-2021