How to rimpiazzà un socket light pendant |XINSANXING

Cumu rimpiazzà una presa di luce pendente,in fatti, hè assai sèmplice, pudete piglià u so socket è rimpiazzà, cusì u vostru bellucandelabroserà un novu aspettu.Facemu avà.

Disconnecting the power supply

Avete bisognu di disconnect u putere à l'outlet prima di rimpiazzà.Spegnete u putere à u circuitu chì avete aduprà per assicurà a vostra sicurità durante u prucessu di rimpiazzamentu.Se ùn cunnosci micca u locu di a fonte di energia, pudete chjude u putere à tutta a casa.

Eliminazione di u globu

Smontate u vostru lampadariu è sguassate u globu da u lampadariu.Mantene u globu cù una manu è utilizate un cacciavite cù l'altra manu per alluntanà a noce nantu à u globu.Pone u globu sguassatu da parte per avà.

Scollegate u filatu di a presa

Aduprate un cacciavite per unscrew i noci di filu è sguassate da ogni settore di fili, poi separà i fili completamente.Pudete ancu disconnect the power cord from the junction box or fixture mounting strap.

Eliminazione di l'antica presa di luce pendente

Fighjate à l'internu di u socket è localizate i viti chì mantenenu u socket in u locu.Aduprate un cacciavite per sguassà a noce.Eliminate u socket da l'attrezzatura.

Installa a nova presa di luce pendente

Installa a nova presa di luce pendente in a listessa pusizioni cum'è a socket originale è assicuratelu cù una noce.

Reinstalla i morsetti

Mantene e pinze è i fili di cunnessione cum'è prima, usendu i stessi cunnessi di filu.Cunnette ancu u filu di terra.Munta l'apparechju à a scatula elettrica cù i viti di muntatura.Assicuratevi chì nisun filu ùn spunta da a basa di l'attrezzatura;stringe l'attrezzatura.

Accende u putere

Accende l'alimentazione disconnected per pruvà se u socket di luce pendente rimpiazzatu funziona bè.Sia a lampadina hè illuminata bè.


Tempu di Postu: Dec-17-2021