Lampada bambù quantu à mantene pulita |XINSANXING

L'illuminazione di bambù, cunnisciuta ancu com'è apparecchi di bambù, u so materiale hè cuncepibile "bambù".

U bambù hà u so propiu granu naturali unicu, a so texture pò esse chjaramente visibile, dà à e persone un sensu rusticu, frescu è eleganti.Avà aghjunghje elementi muderni diilluminazione di bambù, ùn solu pò fà l 'artigianu anticu accuminciau a brillanu "novu lustru", ma dinù prutezzione di l 'ambienti bassu-carbonu, naturale tranquillu.

Lampada à buffet di bambù,Lampade decorative è luci creative in bambù intrecciate

Ma u modu di pulizia è mantenimentu di lampade di bambù intrecciatu, avete s'ellu sapete?

1. prudutti di bambù tessutiin u mantenimentu di i dui estremi di alta umidità è alta temperatura per evitari, in quantu pussibule, ùn mette micca in u fretu è umitu è ​​l'esposizione à u sole.

2. pulizziari, pudete prima aduprà un pulitore di pollo o un aspiratore per sguassà a polvera da a superficia di ulampi di bambùe lanterne.

3. lampi di bambù intrecciatiè a struttura di a superficia di lanterne hè bella, cusì a superficia hè faciule d'accumulà a polvera.Allora ulampada tessutaA superficia pò esse pulita cun un rag suave, è a polvera trà e creve pò esse pulita cù una spazzola o un aspiratore.Ùn aduprate micca agenti di pulizia o solventi chì distrughjenu bambù è rattan.

4. illuminazione tissutu di bambùe macchie di lanterni, asciuttu di acqua salata ligera dispunibule.

Avete avutu a manera di pulisce u bambùlampadari intrecciati?

A fabbrica hè impegnata à ereditari è prumove l'artisanat folk tradiziunale cinese, l'usu di risorse naturali è rinnuvevuli: bambù, rattan è altri materiali, minieri, impiegendu un numeru di artighjani folk, ricerca è sviluppu è tesse una seria di bambù d'arti.lampi di rattan, lampada tessutae lanterni adatti à i bisogni attuali di a vita suciale;

Entra in u nostru situ ufficiale XINSANXING Lightinghttps://www.sx-lightfactory.com/per capiscenu o cuntattateci:hzsx@xsxlight.com


Tempu di Postu: Aug-24-2021