Cumu sò fatti quelli lampi di bambù design |XINSANXING

Ulampada di bambùhà una longa storia, era una lampada simplice fatta di bambù speciale, oghje, u bambù cù stu simbulu spirituale hè statu sviluppatu è utilizatu in parechje manere, è hè statu favuritu da i diseggiani per diventà un pruduttu criativu cumminatu cù l'artighjanu mudernu. micca solu in u disignu chì riflette a ricca estetica orientale è u patrimoniu culturale, ma ancu pienu di moda.

Lampade di bambùeredite u bambù raruparalumi tessuti a manocumpetenze di l'attellu, cusì e caratteristiche uniche, ma ancu un simbulu di l'artisanat.Oghje, cù u cuncettu di prutezzione di l'ambiente è di risparmiu d'energia hè assai rispettatu, stu fattu naturali è purilampada di bambùhè statu largamente utilizatu in i lochi antichi è high-end è ancu in a decorazione di a casa è hè assai apprezzatu ......

Lampade di bambùcù belle curve è diversi stili, cumpreselampade da tavulinu, candelabri,lampade da parete, lampade da terra, paralumi, ecc., coesistonu classici è di moda, pieni di sapori !

How those design bamboo lamps are made | XINSANXING

Paralume in bambù fabbricazione di lampade artigianali

U bambù erafà u paralume di bambùhè assai delicatu.U crescita di bambù hè assai influinzatu da a luce, perchè u bambù in cima è in fondu di a muntagna ùn pò micca esse usatu, per quessa, hè solu pigliatu da a muntagna.Un o dui anni di bambù ghjovanu ùn hè micca abbastanza, almenu 5 anni di bambù vechju.Cum'è qualchì paralume di bambù di trasmissione di luce, u basicu hè sceltu per cresce più di 5 anni di bambù Nan di alta qualità.Cume deve passà per u prucessu di piallatura, scraping, chipping and polishing, deve aspittà finu à chì a fibra di bambù cresce abbastanza dura per fà.
Sceltu per u bambù di paralume chì trasmette a luce, ma ancu cun cura.In generale, u bambù pò esse divisu in trè parte: a capa più esterna di a pelle per u bambù verde, u mediu per a carne di bambù, a capa interna di bambù giallu.Siccomu u bambù verde cù a pelle ùn pò micca trasmette a luce, u bambù giallu hè duru è fragile è ùn hè micca faciule di processà, mentre chì a carne di bambù sola hè ancu problematica, cum'è a so densità hè troppu magre per sopr'à u vapore è a coccia più tardi.Dunque, per u lampshade, a parte media di 2 mm di u corpu di bambù cù un diametru internu di 8 cm à 13 cm, vale à dì a parte induve a carne è u giallu si uniscenu, deve esse sceltu.

Ddeterminazione di u mudellu di paralume
U primu passu hè di determinà a forma di u mudellu di paralume è trasfurmà in aparalume in bambù.Pudemu aduprà un paralume vissutu o esistente per fà un mudellu è poi fà da pezzi di bambù secondu.

How those design bamboo lamps are made 3 _ XINSANXING

Tagliate u pezzu di bambù secondu a dimensione desiderata
A dimensione dipende da u tipu di paralume chì avete in mente per u disignu.Pudete aduprà una sega manuale per tagliate i pezzi.Assicuratevi chì sò più longu chì a durata di l'ombra.Quandu tagliate i pezzi di bambù, pudete taglià tutti i pezzi in una volta o à una volta.Tuttavia, deve esse esattamente a stessa lunghezza.Questu facilita a stallazione.

How those design bamboo lamps are made 6 _ XINSANXING

Attaccà i pezzi di bambù à u paralume
Pudemu riparà i pezzi di bambù nantu à u paralume punchendu i buchi currispondenti in u supportu di u paralume.Quandu u punching the holes avemu da calculà a lunghezza cù una regula per assicurà chì mantenemu uniformemente quandu cunnette ogni pezzu di bambù.Una volta chì mette tutti i pezzi di bambù in i buchi, avete bisognu di riparà ogni pezzu per assicurà chì ùn cascà micca.

How those design bamboo lamps are made

Decorazione di u paralume
Aduprate a vostra imaginazione è a creatività quandu decorateparalume intrecciato.Pudete aghjunghje decorazioni supplementari chì currispondenu à u bambù.Avà chì u compitu hè cumpletu, pusate è gode di u travagliu astutu.

I filamenti di bambù trasparenti, inseme cù e qualità strutturale fisiologicu di u bambù stessu, cusì hà una trasmissione di luce naturale, è dopu à traversu a tessitura abili di u maestru, diventa unstile unicu di paralume in bambù, cù trasmissione di luce dolce, ligera è calda.

How those design bamboo lamps are made

Fate un Light DIY Bamboo Ceiling Lights

Quessiluci di bambùvulemu trasmette l'idea chì capisce a natura ùn hè micca simplice quant'è andendu in natura, ma diventendu simili à a natura, sulitariu, simplice è lento.Hè solu dopu avè divintatu simili à a natura chì avemu principiatu un dialogu cù a natura.
U disignu di sti pezzi hè inspiratu da a natura o qualcosa di naturali.

How those design bamboo lamps are made

U bambù deve esse tagliatu in l'inguernu perchè hà menu acqua è menu zuccaru in l'invernu, cusì serà più stabile è menu propensu à u muffa è a deformazione dopu;Deve esse ancu bambù cultivatu in modu naturali, micca bambù artificialmente fertilizatu, perchè u bambù cultivatu naturalmente hè duru è i fertilizati sò inestabile è faciuli di rompe.Allora à esse disegnata in sita, deve dinù esse rùbbrica dritta, rùbbrica dritta hè, rùbbrica sita bambù sò inseme, cusì chì più tardi cù u materiale, vi ponu simpricimenti caccià u rùbbrica, tantu ca lu prodottu hè bella, stabile.

Allora facemu circhi di bambù, avemu da fà unu à unu cù a manu, è infine facemu buchi cù a manu, è i buchi sò assai dilicati, veloci è lenti.

Infine, avemu a manu fila a seta.Questu hè un bellu travagliu, duvete avè a direzzione, l'angulu, per usà, o tesse perfetta.

In quantu à u bellu aspettu, principarmenti cuncepimentu, rinfurzà l'artighjanu tradiziunale, è dopu u materiale di bambù naturali stessu trasmissioni di luce, assai bonu, cusì hè assai bellu


Tempu di Postu: Jul-12-2021