Una lampada di bambù, rende a vita puetica ... |XINSANXING

L'ombra di u bambù peep in a bughjura di a lampadina, è u sonu di a primavera parla longu in a notte. A piccula finestra ùn hà micca sognu per ghjunghje à Gaotang. Sò solu per disegnà trè tazzi di fischiu longu è cammina in u corridor. .

A luna hè fridda, u lotus hè fragrante cù u ventu è a rugiada. U decoru d'argentu sottu à u cantonu uccidintali di l'appendice. Mi piacerebbe piglià una raft à u celu è vede u lume friddu.

Lampada di bambù
Fighjendu l'arte in tutte e so forme

Bamboo lamps and lanterns

U sgiò Dongpo hà dettu: Hè megliu di manghjà senza carne, micca di campà senza bambù.Nisuna carne rende a ghjente magre, nè bambù rende a ghjente vulgari.

U bambù hè drittu, drittu, verde è lussureggiante, simbulizendu l'eleganza, a resilienza, a modestia è u temperament.Gardini antichi è muderni quasi bambù di giardinu,Se vive in una casa cù bambù, puderete tastà a fragranza di i finestri. , u bambù hè diventatu a preferenza di parechji literati è eleganti.

Bamboo

In più di u so caratteru, u bambù stessu hà assai vantaghji: hè ligeru, flexible, forte è durable.

U bambù eralampi di bambùhè perfetta.A crescita di bambù hè assai affettata da a luce.U bambù da a cima è u fondu di a muntagna ùn pò micca esse usatu, è u bambù da a mità di a muntagna deve esse pigliatu solu.Un o dui anni di bambù ghjovanu ùn hè micca abbastanza, almenu 5 anni di bambù hè necessariu.Cum'è un pocu di trasmissione di lucelampade d'arte di bambù, sò basamenti fatti di nanu bambù d'alta qualità cultivatu per più di 5 anni.Perchè per passà per a planing, scraping, chip, grinding and other links, devi aspittà finu à chì a fibra di bambù cresce abbastanza dura per fà.

Bamboo lamps and lanterns

Ci sò bambù di primavera è bambù d'invernu, è u bambù di primavera hà un altu cuntenutu di acqua è un altu cuntenutu di zuccaru.I prudutti di bambù fatti di bambù di primavera sò spessu muffa o infestati da insetti in 2 anni.

U bambù d'inguernu hà pocu acqua è pocu cuntenutu di zuccaru, per quessa ùn hè micca faciule di cultivà insetti, è hà una struttura stretta è hè durable.

Bamboo lamps and lanterns

L'età di bambù hè ancu più dilicata, bambù curvatu di bambù di 3-5 anni, flessibile è difficiule di rompe.2 anni di bambù nascitu, a tenacità ùn hè micca abbastanza faciule da deformazione;è bambù di più di 6 anni, struttura ruvida faciule da rompe.

Per quessa, u bambù di 3-5 anni hè utilizatu com'è materia prima.A fibra di bambù in questa tappa di età hè di qualità particularmente bona, dura è dura à rompe, chì a face assai adattata perfà lampade di bambùcù prucessi cumplicati.

Bamboo lamps and lanterns

U bonu bambù, solu in e mani di un bonu maestru di l'arti di bambù, pò mostrà u so stile anticu è simplice elegante.

Ognunulampadahè scrupolosamente lucidatu da l'artighjanu attraversu più di 10 prucessi fatti à a manu, cum'è "sega, rotola, taglia, spacca, disegnu è tissi", è u pruduttu finitu hè elegante cum'è una scultura di giada.

Maestru di l'arti di bambù.U lampi di bambùhè "brillante cum'è u giada, pianu cum'è l'acqua, dolce cum'è a seta", è a luce penetra uniformemente dopu l'illuminazione, è a luce hè cunfortu è suave, chì pò fà chì u corpu è a mente inquiete tornanu gradualmente à a pace è a calma.

Bamboo lamps

Accendi una lampadina, fate una pignatta di tè, leghjite un libru. In a luce dolce, lavate a fatigue fisica è mentale, gode di una vita poetica elegante.

In Tokyo, Giappone, pudete ancu vede chjuculanterne di bambùpiena di cultura orientale nantu à a strada.

U giallu calduluce tessutariscalda u core è sorprende naturalmente a scena, cum'è a lume di candela chì illumina a strada di casa. Diverse parti formate formanu diverse forme di luce, è u bambù hè regularmente disposti per furmà uncandelabro.

XINSANXING hè un fabricatore dilampi di bambù, Avemu diverse dimensioni di lampade di bambù, pudemu ancu aiutà vi persunalizà e diverse esigenze dilampi di bambù, email di cuntattu:hzsx@xsxlight.com, più prudutti ponu navigà u nostru situ ufficialihttps://www.sx-lightfactory.com/,

Bamboo lamps

Illuminazione di bambù

Ùn hè micca solu una lampada

Hè ancu un bellu pezzu d'arti

Hè ancu una medicina per calmà u corpu è a mente quandu hè stancu

Mediate l'umore inquietu

Accendi a vita storta


Tempu di posta: 22-lugliu-2021