How to weave lamp shade |XINSANXING

Paralume hè una pezza d'arte per l'illuminazione di a nostra casa, un paralume bellu pò esse decoratu in ogni locu, è a nostra paralume hè bella, l'applicazione hèparalume intrecciato a mano,illuminazione tessuta a manuhè un tipu d'artisgianu populari in tuttu u nostru paese.Colorful, simu u megliuparalume in bambù,paralume in rattancù altri materiali weaveable per fà u paralume, quì sottu vi presentà a nostra applicazione di bambù ogni pruduzzione di paralume.

bamboo weave lamp shade

Scelta di materiale per a fabricazione di paralumi

Paralume in bambùU materiale di bambù hà trasmissioni di luce naturale, cusì in a selezzione di materiali per cunsiderà i seguenti prublemi: u bambù pò generalmente esse divisu in trè parti, vale à dì u verde di bambù più esterno, a mità di a carne di bambù, a capa interna di bambù giallu.U verde di bambù cù a trasmissione di a luce di a pelle ùn hè micca forte, u bambù giallu duru è fragile ùn hè micca faciule di processà, è a luce hè a carne di bambù hà ancu prublemi, a so densità hè magre è solta ùn pò micca sustiniri a trasfurmazioni più tardi, cusì usata cum'è parte di u paralume. , bisognu di selezziunà u diamitru internu di 8-13cm corpu di bambù parte media 2mm, vale à dì, a carne di bambù è a superficia di cunnessione gialla di bambù quella parte.Un bambù hà grossu è magre, drittu è curvatu, seremu a mità di u grossu è magre, parte dritta di e materie prime utilizati per lampshade, a parte restante è poi piglià i materiali per a produzzione di materiali di cornice di lampada.Scegliemu bambù da e muntagne, chì hà una flessibilità eccellente per esse aduprata per tessitura di lampade.

how to weave lamp shade

Manipolazione di materiale per a produzzione di paralumi

U bambù hè seccu in u sole, poi siccatu in a pioggia, dopu siccatu di novu, è dopu guardatu.Quandu usu, piglià un primu scrape da i nodi di bambù, capelli di bambù, è poi split in dui, è poi in u fiume o mulinu ditch ditch soak, soak for two days and two nights, quandu u bambù softened and Fished out, allura u bambù. a flessibilità hè assai migliurata, adattata per a trasfurmazioni, è dopu tagliata in una striscia magre proporzionata cù un cuteddu scabbard, è poi scrape light, pò esse usata per tessitura.Dopu, tessitura.Prima, i dui grossi uniformi, a lunghezza di u bastone di legnu curvatu, u mezu di a croce di bastone stacked, attraversu u circulu quadratu ligatu cù u filu, u capu di quattru bastone pusatu à i quattru cantoni di u circhiu, fattu in un bastone di bambù in daretu ( cunnisciutu ancu u cantonu di bambù posteriore).Allora tissutu da u fondu à a cima.

how to weave lamp shade 1

Metodi di tessitura di paralume in bambù

Ci hè parechje manere di fà un paralume, diversi metudi di tessitura appiicati à diversi prudutti formanu un'opera d'arte assai bella, i seguenti sò alcuni di i metudi di tessitura chì spessu applicà in fà.paralume intrecciato.

1, un saltu un mètudu tesse: un sceglie un mètudu di tessitura hè di prima urganizà u materiale warp, u so materiale trama tessitura, bambù gabions unu à unu staggered weave.

2, metudu di maglia diagonale: stu metudu di maglia, hè di urganizà u materiale di urdimentu, u primu materiale di trama dopu a tessera, u prossimu materiale di trama tissutu, deve esse spaziatu unu dopu à l'altru, in cunfurmità cù u principiu di dui su è dui falà à maglia. .

3, mètudu zigzag braiding: mètudu zigzag braiding hè dinù un tipu d 'applicazzioni di lu mètudu intreccia twill, hè ora di fucalizza nantu à u centru, u mudellu à fà una bona su è falà simetria di una prissioni trè sceglie trè mètudu treccia.

4, metudu di treccia trapezoidale: vulemu ancu di prima urganizà u materiale di urdimentu, tesse u primu materiale di trama, in cunfurmità cù i sei nantu à dui metudi di tessitura, u sicondu in cunfurmità cù i metudi di tessitura di cinque nantu à trè, u terzu in cunfurmità cù i metudi di tessitura di u cinqui in trè cù i quattru nantu à quattru metudi di tessitura, u quartu in cunfurmità cù i trè nantu à cinque metudi di tessitura, u quintu in cunfurmità cù i sei nantu à dui metudi di tessitura, è cusì ciculu di tessitura.

5, metudu di tessitura di buchi di triangulu: prima mettemu un gabion di bambù à u fondu, un gabion di bambù in u mezzu, un gabion di bambù à a so intersezzione, è dopu aduprà sei gabion di bambù per intersperse rispettivamente, in cunfurmità cù stu mètudu, in per aumentà i gabbioni di bambù per tessi bè.

6 、 Tesse a fine di u paralume: a fine hè un prucessu supplementu ausiliariu indispensabile, u scopu hè di fà i prudutti di bambù tessuti più belli, delicati, lisci è durable.

how to weave lamp shade

Ci hè più di 200 tipi di bambù, cum'è bambù ligeru, bambù d'acqua, bambù cicala, bambù rigidu è bambù mao.Avemu aduprà sti diversiparalumi è lampade in bambùper creà una varietà di tecniche di tessitura cù e diverse caratteristiche artistiche, è dopu à un prucessu speciale, hà ancu i vantaghji di resistenza secca, senza deformazione, senza insetti, resistenza à l'acqua, etc.


Tempu di post: Jul-02-2021