Fa'afefea ona lalaga paolo moli |XINSANXING

O le paʻu moli o se faʻataʻitaʻiga mo le moli o le fale, o se paʻu lamepa matagofie e mafai ona teuteuina i soʻo se nofoaga, ma e matagofie la matou paʻu moli, o le talosaga epaolo moli lalaga lima,moli lalaga limaose ituaiga faiva alofilima i lo tatou atunuu atoa.Felanulanuai, matou te sili ipaolo lamepa ofe,paolo lamepa rotanfaʻatasi ai ma isi mea lalagaina e fai ai le paʻu moli, o loʻo i lalo o le a ou faʻalauiloaina la matou faʻaogaina o le bamboo soʻo se gaosiga o le paolo.

bamboo weave lamp shade

Filifiliga o mea mo le faia o paolo

Paolo lamepa ofemea bamboo o loʻo i ai le malamalama faʻanatura, o lea i le filifilia o mea e mafaufau i ai mataupu nei: o le bamboo e mafai ona vaevaeina i ni vaega se tolu, e taʻua o le pito i fafo o le lanu meamata, o le ogatotonu o le aano o le bamboo, o le pito i totonu o le bamboo samasama.O le lanumeamata lanumeamata ma le paʻu paʻu moli e le malosi, bamboo samasama malo ma maʻaleʻale e le faigofie ona faʻaogaina, ma o le malamalama o le aano o le bamboo e iai foʻi faʻafitauli, o lona mamafa e manifinifi ma tatala e le mafai ona tatalia le gaioiga mulimuli ane, faʻaaogaina o se vaega o le paolo. , e manaʻomia le filifilia o le totonugalemu o le 8-13cm bamboo body middle 2mm vaega, o lona uiga, bamboo aano ma ofe samasama sootaga luga o lena vaega.O se ofe e mafiafia ma manifinifi, saʻo ma faʻafefete, o le a avea i tatou ma ogatotonu o le mafiafia ma manifinifi, vaega saʻo o mea mata e faʻaaogaina mo le paolo, o le vaega o totoe ona ave lea o mea mo le gaosiga o mea faʻapipiʻi moli.Matou te filifilia bamboo mai mauga, lea e sili ona fetuutuunai e faʻaaoga mo lalaga moli.

how to weave lamp shade

Taulimaina mea mo le gaosiga o paolo

E mago le ofe i le la, ona mago lea i le timu, ona toe mago lea, ona teu ai lea.A fa'aoga, ave muamua se'i ese nonoa ofe, lauulu ofe, ona vaevae lea i lua, ona fa'aulu ai lea i totonu o le vaitafe po'o le alavai, fa'asusu mo aso e lua ma po e lua, pe a fa'amalulu le ofe ma fagota, ona fa'aulu ai lea o le ofe. fetuutuunai ua matua faaleleia, talafeagai mo le faagasologa, ona tipiina lea i se fasi fasi manifinifi tutusa ma se naifi scabbard, ona valu malamalama, e mafai ona faaaoga mo le lalagaina.Sosoo ai, lalaga.Muamua, o le mafiafia toniga e lua, umi o le la'au la'au pi'o, le ogatotonu o le la'au koluse fa'aputu, e ala i le li'o fa'afa'afa'a nonoa i le uaea, o le fa la'au ulu tu'u i tulimanu e fa o le li'o, faia i totonu o se la'au ofe tua ( ua ta'ua foi o le tulimanu pito i tua).Ona lalaga lea mai lalo i luga.

how to weave lamp shade 1

Auala lalaga paolo lamepa ofe

E tele auala e fai ai le paolo, o auala lalaga eseese e faʻaaogaina i oloa eseese o le a fausia ai se ata matagofie tele, o nisi nei o auala lalaga e masani ona tatou faʻaaogaina i le faia.lalaga paolo.

1, o le oso o se auala lalaga: o le pikiina o se auala lalaga o le faatulagaina muamua lea o mea taua, o lona lalaga mea lalaga, bamboo gabions tasi i luga o le tasi lalaga tautevateva.

2, auala lalaga diagonal: o lenei auala lalagaina, o le faatulagaina lea o mea taua, o le mea muamua weft ina ua uma ona lalagaina, o le isi weft mea lalagaina, e tatau ona va le tasi i le isi, e tusa ai ma le mataupu faavae o le lua i luga ma le lua i lalo e lalaga. .

3, zigzag braiding metotia: zigzag braiding metotia o se ituaiga foi o le faaaogaina o le twill auala braiding, ua oo i le taimi e taulai atu i le ogatotonu, o le mamanu e faia ai se lelei i luga ma lalo symmetry o se uunaiga tolu piki tolu auala braiding.

4, auala faʻapipiʻi trapezoidal: matou te manaʻo foʻi e faʻatulaga muamua le mea taua, lalagaina le mea muamua, e tusa ai ma le ono i luga o auala e lua o le lalagaina, o le lona lua e tusa ai ma le lima i luga o le tolu auala o le lalagaina, o le lona tolu e tusa ai. ma le fa i luga o le fa auala o le lalagaina, lona fa e tusa ai ma le tolu i luga o le lima auala o le lalagaina, o le lima e tusa ai ma le ono i luga o auala e lua o le lalagaina, ma faapena foi i le taamilosaga o le lalagaina.

5, tafatolu auala lalaga pu: o le a matou tuʻuina muamua se gabion bamboo i le pito i lalo, o se gabion bamboo i le ogatotonu, o se gabion bamboo i la latou vaʻavaʻa, ona faʻaogaina lea o gabions bamboo e ono e faʻafefe ai i latou, e tusa ai ma lenei metotia, i totonu. fa'atonuga e fa'ateleina le gabions ofe e lalaga lelei.

6、Lalaga le pito o le paolo: o le iuga o se faiga faʻaopoopo fesoasoani taua, o le faʻamoemoe o le faia lea o mea lalaga bamboo e sili atu ona matagofie, maaleale, lamolemole ma umi.

how to weave lamp shade

E sili atu i le 200 ituaiga o bamboo, e pei ole ofe mama, bamboo vai, bamboo cicada, bamboo malo ma bamboo mao.Matou te faʻaaogaina nei mea eseesepaolo ma lamepa ofee faia ai le tele o auala lalagaina ma uiga faatufugaga eseese, ma a maeʻa se faiga faʻapitoa, e iai foʻi le lelei o le faʻamago teteʻe, leai se deformation, leai ni iniseti, vai faʻafefe, ma isi.


Taimi meli: Iul-02-2021