Cumu fà una lampada di bambù |XINSANXING

Lampadari di bambù.Generalmente disposti in u salottu è l'area di riposu, cù divani, tavoli di caffè cù l'usu per risponde à i bisogni di l'illuminazione lucali è decorate l'ambiente di casa.Ma attenti à ùn esse posti vicinu à i mobili alti o ostruisce l'attività di a zona.Lampada di bambù hè generalmente cumpostu da paralume, parentesi, basa trè parti, a so forma hè dritta, bella.
U lampu di bambù hè spessu usatu per l'illuminazione lucali, micca cumpletu, ma per enfatizà a cunvenzione di u muvimentu, per a creazione di l'atmosfera di u cantonu hè assai pratica.Luce manera s'è a proiezzione diretta downward, adattatu per a lettura è altre attività chì necessitanu cuncentrazione mentale, se l'illuminazione indiretta, pudete aghjustà i cambiamenti di luce generale.Paralume in bambù, chì richiede simplicità è generosa, decorativa.Attualmente, l'ombra di tippu tubu hè più populari, a forma di lampada cinese, a forma di lanterna ancu più usata.Qualchidunu piace à preparà a so propria ombra.Cum'è l'usu di pezzi di bambù fatti in un grande paralume, assai interessante.Hè cum'è una grandezza aumentata di a lampa di tavulinu, solu cù l'aghjunzione di un sediu altu è bassu.

 bamboo floor lamp

Scelta è prucessu di materiale di lampada di bambù

U processu di materiale di l'ombra di bambù hè a trasfurmazioni di bambù in gabbioni, l'ombra di lampa di tessitura hè fatta di gabbioni, a chiusura hè un prucessu cumplementarii indispensabile, u scopu hè di fàprudutti di bambù tessutipiù bella, dilicata, liscia è durable.

Trattamentu di materiale

Hè una manciata di bambù (200 per manciata) chì si trovanu in u cortile in u sole, seccu in a pioggia, dopu in u sole, è dopu guardatu.Quandu usu, piglià un primu scrape fora di i nodi di bambù, capelli di bambù, è poi split in dui, è poi in u fiume, o mulinu canale, immergete per dui ghjorni è duie notti, quandu u bambù si addolcìu è pescava, allora a flessibilità. di bambù hè assai migliuratu, adattatu per a trasfurmazioni, è poi disseccatu cù un cuteddu di scabbard in una striscia fina proporzionale, è poi scraped, pò esse usatu per tessitura.Dopu, tessitura.Prima, i dui grossi uniformi, lunghezza di u bastone di legnu curvatu, u mezu di u bastone attraversà è stacked, à traversu u circhiu quatratu ligatu cù filu, a testa di quattru bastone pusatu à i quattru cantoni di u circhiu, fattu in un bastone di bambù in daretu. (cunnisciutu ancu com'è u cantonu di bambù).Allora tissutu da u fondu à a cima.

 bamboo floor lamp

Tessitura di a lampada

Per prima aduprà i tendini (strisce di bambù più largu) u fondu di u pianu, è dopu aduprà i gabions (strisce di bambù sottili) tessitura.Braided à dui centimetri à u capu di u collu, cinque centimetri à u collu di dui, un pede à u collu di trè.Allora chjude u latu, picculu rattan un pede cinque inch high lock bordu, un foot six inch, grande rattan dui pedi high lock bordu.A riva di u serratura nantu à l'ultimu bastone, hè u spinu di a bocca l'ultima volta, l'ultimu, cusì chì a volta di a bella forma.Allora imbulighjate u bordu, split u bambù ghjovanu in dui, imbulighjate a bocca nantu à a riva di trè circles, l'essenza hè di chjappà u bordu di u raffinamentu di u prucessu di rinfurzamentu, per chì a bocca di u spinu di u cunfortu di mantene in. e mani, ùn liate micca, ma ancu solidu è durable, finu à quì u spinu di u bambù hè ancu tissutu.Lock edge, last stick, wrap the edge sò u prucessu di chjude, ma ancu per vede u livellu di tecnulugia per tessi u spinu di a chjave di bambù.

Tesse a fine

Hè dinù in u fronte di u spinu di u sedan liata à fà dui back bastone, in u spinu di u sedan à fà quattru bastone guardia, cusì chì u spinu di u sedan più solidu, durable.Canzoni populari, specificamente nantu à u tessulu di u spinu di u bambù: "" ore in casa a manu vergogna, è gabions à u canopy di bambù.Boom uni pochi di bambù cù e mani rotte è delicate strappate gabbioni cum'è un libru.I gabbioni fini s'ordini è trama cù a trama, u fondu di a bocca di u principiu hè difficiule di chjude ".

 bamboo floor lamp

Notes nantu à a fabbricazione di lampade di bambù

Pieghendu più altu ch'è pusatu è dorme

Se sceglite a lampadina di bambù per i lampi di notte, è avete l'abitudine di leghje prima di andà in lettu, duvete attente à fà a gamma di luce ligeramente più altu ch'è a so postura seduta è stendu.Quandu leghje, perchè a luce ùn pò esse direttamente in u libru è faciule fà chì l'ochji si sentenu discomfort.Allora, per a fine di leghje, pudete stabilisce a luminosità di a lampada per aghjustà a luce in più di a pusizione di a lampa per esse più altu.

Capu di filu riservatu

Lampada di bambù hè una decorazione di illuminazione mobile, cusì in più di a so propria lunghezza quandu hè cunnessu à u filu, deve ancu esse riservatu per a lunghezza di u filu, per quessa hè cunvenutu per spustà di novu per prevene i prublemi causati da cunnette u putere. troppu longu.

A scelta di a fonte di luce

Cum'è i lampi di risparmiu d'energia stessi sò lampade cunsumu d'energia bassu, paragunatu à lampadine ordinarie per mandà a stessa luce pò esse assai efficiente d'energia.Se aduprate lampade à risparmiu energeticu per a luce regulabile, allora i lampade à risparmiu energeticu cambianu spessu l'efficienza luminosa è riducenu a vita di serviziu.Dunque, vulete sceglie una fonte di luce regulable, deve esse apprupriatu per sceglie lampadine ordinariu.

 bamboo floor lamp

Impiegazione è mantenimentu

I lampi di pavimentu sò generalmente posti in u salottu di u salottu, è divani, tavoli di caffè cù, da una banda, per risponde à i bisogni di l'illuminazione di a regione, da una banda, per furmà una atmosfera ambientale specifica.Di solitu, i lampi di pavimentu ùn deve esse posti vicinu à i mobili alti o in i spazii chì impediscenu l'attività.Inoltre, in a camera da letto, i lampi di pavimentu ponu ancu esse utile.Per esempiu, u ghjurnalista hà vistu un mudellu di casa, u dormitoriu hè utilizatu per illuminà a lampada di u pianu, furmendu un ambiente di luce calda.

Quandu si stallanu l'illuminazione in casa, i lampi di pavimentu sò a parte più faciule di u prucessu.Si pò ghjucà una piccula zona di a luce principale, ma dinù à traversu l 'illuminazione differente è altre fonti di luce in a stanza cù u cambiamentu di l'ambienti di luce.À u listessu tempu, a lampadina pò ancu diventà una bona decorazione in a stanza cù u so propiu aspettu unicu.Dunque, l'acquistu di una bella,lampada da terra praticahè un compitu basicu quandu urganizeghja l'illuminazione di casa.

U passu chjave in u mantenimentu di lampade di bambù hè l'umidità, s'ellu si trova in u salottu, o in u bagnu, l'illuminazione di u bagnu è l'illuminazione di stufa di cucina, duvemu attente à bona umidità, per impediscenu l'invasione di umidità, pruvucannu i lampi è lanterna. danni da corrosione o cortocircuiti di fuga, ecc.

A pulizia è u mantenimentu deve esse disconnected from the power supply first, purtendu cura di ùn cambià a struttura di i lumi, è ùn rimpiazzate micca casualmente e parti di i lumi, dopu à a fine di a pulizia è u mantenimentu, i lumi deve esse stallati cum'è hè. , ùn mancate micca, parti di luce installate in modu sbagliatu, per ùn causà periculu.

Asciugatura di illuminazione hè divisa in parechji casi:

1, a pulizia di solitu cù un pulitore di piuma di pollo pulito per spazzola delicatamente a polvera, sia assai attentu.

2, pudete aduprà un pannu umitu per pulisce, fate attenzione à ùn sguassate micca u cordone di alimentazione.

3, sguassate cù un pannu seccu pò esse, ùn fate micca bagnatu.

In l'usu di luci pruvate micca di cambià spessu, perchè i luci in u mumentu di l'iniziu frequente, u currente attraversu u filamentu hè più grande di u currente di travagliu normale, facendu chì a temperatura di filamentu aumentà bruscamente per accelerà a sublimazione, chì riducerà assai u so serviziu. vita, questu hè ancu un puntu à nutà in u mantenimentu di tutte e luci.


Tempu di post: 25-ghjugnu-2021