How to rewire una lampada tavulinu |XINSANXING

I lampi di tavulinu ponu durà anni in boni cundizioni di travagliu.Ma ci saranu volte quandu anu bisognu à esse rewired.Una lampadina di rewiring light hè un prughjettu simplice chì darà a vostra lampada un novu aspettu è rende più sicura per l'usu.

Strumenti per ricablare lampade da tavola.

1.spelafili 2. pinza per cute di utilità 3. cacciavite 4. kit di ricablatura di lampade 5. nastro elettricu 6. cordone di alimentazione, spina o presa di ricambio.

Passu 1: Disconnect u putere

Prima di prucede, assicuratevi chì avete scollegatu a lampada di scrivania.per assicurà chì pudete travaglià in un ambiente sicuru.

Passu 2: Eliminate u paralume è a lampadina

Prima sguassate l'ombra di lampada di u lampu, stringhje l'arpa è alzate da a basa.U socket di metallu hà un insulatore di cartone per impedisce a vibrazione.Tire a copertina in sopra è inclinate ligeramente.Quì pudete accede à u cordone di alimentazione è cambià.A tappa plastica di a socket pò esse svitata da a basa.Tire a tappa è l'insulator fora di u socket è pudete vede l'insulator in a tappa.Nota u culore di i terminali nantu à u switch.Brass hè utilizatu per u filu è l'argentu per u filu neutru.

Step 3: Tagliate u cordone di alimentazione

Tagliate i vechji fili è siparate i cordi.Pudete bisognu di usà cutters di filu per split the power cord.Flip a lampada sopra è svitate a noce nantu à u fondu di u lampholder.Tira u cordone in sopra è sguassate u vechju socket.Tira u cordone di alimentazione da u fondu di l'attrezzatura.

Passu 4: Installa u novu cordone di alimentazione

Tira u novu cordone di alimentazione in a luce.Spingi u cordone à u fondu mentre tirate delicatamente da a cima.Tira u restu di u cordone è tagliate sottu à u connettore.Staccate u novu cordone di alimentazione è sguassate (pudete esse bisognu di tagliatori di filu).Verificate i marcati di polarità nantu à u cordone di alimentazione.Piegate l'altru filu sottu u primu filu, dopu nantu à u filu è attraversu u ciclu di u primu filu.In seguitu, stringi.Spingetelu torna in a basa di u socket è stringhjenu di novu.

Passu 5: Reassemble u socket è u lume

Trim and strip the wires.Tagliate u più cortu pussibule è ancu esse capaci di striscialli.Ùn ci hè micca assai spaziu sottu à u socket.Sì i fili sò torciati, torce i fili per ùn esse micca separati quandu stringhje i viti.Piegate i fili in modo da avvolgere in senso orario intorno ai viti.Tutti i filamenti di u filu deve esse sottu à u vitu quandu si stringhje.Sustituite a tappa è l'insulator.Assicuratevi chì l'insulatore di cartone hè cumplettamente assicuratu in a basa.Se l'estremità di i fili ùn sò micca esposti, strisciate cù strisciatori di filu.Cunnette i fili esposti à i terminali di u novu socket.Aduprate un cacciavite per avvità i fili in i terminali.

Sustituite l'arpa è installate u bulbe è l'ombra

XINSANXING hè unfabbrica di illuminazione da a Cina.Avemu a nostra propria squadra di cuncepimentu è prudutti patentati.Cerchemu grossisti di illuminazione da diversi paesi per cooperà cun noi.E-mail:hzsx@xsxlight.com .
Per piacè visitate u nostru situ web per vede più prudutti:www.sx-lightfactory.com


Tempu di Postu: Apr-11-2022