Chì ghjè u megliu finitu per una lampada di bambù |XINSANXING

Lampade è lanterne di bambù, naturali cù un umore pueticu è picturale.Adupratu in i mura è i spazii di case, famiglie è alberghi, aghjunghje facilmente una strata di antica eleganza à a vita di ogni ghjornu.Chì ghjè u megliu finitu per una lampada di bambù.Questu hè un artighjanu assai delicatu perfabbrica di lampade di bambù.

Chinese bamboo lamps and lanterns

quale hè u megliu finitu per una lampada di bambù?U prucessu specifichi hè a siguenti.

Imbiancatura di bambù lampada di bambù

1. Soaking and cooking method.Pone u bambù in una soluzione di bleach 1% è immergete per circa 1 ora.Pigliate è mette in una suluzione di l'acidu acìticu di 5% per 30 minuti, poi caccià u bambù è lavate cù l'acqua, bleach away u liquidu attaccatu à u bambù, è secca in u sole.

2. Metudu di fumigazione sealed.Pone u bambù in un cuntainer sigillatu è fuma cù gasu di diossidu di sulfuru durante 24 ore, poi lavate, lavate è secca in u sole.U gasu di diossidu di sulfuru hè tossicu, fate attenzione à prevene l'avvelenamentu.

3. Dipping è mètudu grinding.Immerse u bambù in l'acqua di risu lavata per 48 ore, poi sguassate, poi macinate cù una corda d'erba di sabbia fina è lavate è secca.

Colorazione di a superficia di a lampada di bambù

1. Metudu di culore farmaceutica.Bambù in soda caustic o sulfuric acid sulfuric bollitu per 3-5 minuti, è poi in u tinte alkaline bollita per 30 minuti, pudete culurite ùn fade.

2. Metudu di pittura àcida.Prima sguassate a superficia di u bambù, cupertu cù l'acidu sulfuricu diluitu diventa neru, cupertu cù l'acidu nitricu diluitu diventa russet, colorante immediatamente dopu à u focu, pò fà u bambù mai fade.

3.Acid coating è mètudu sprinkling fangu.Prima sguassate a superficia di u bambù, poi chjappà cù l'acidu sulfuricu diluitu o l'acidu nitricu diluitu, è poi sprinkle un pocu di fangu nantu à a superficia di bambù, cottu da u focu, quandu u fangu diventa giallu o russet, lavate u fangu cù l'acqua, u bambù. hè a furmazione di "spot" irregulari, è u bambù cù fangu ùn cambia micca culore.

Lampada di bambù misure anti-muffa

1. u mètudu spazzola hè à spazzola uniformi l 'agenti anti-mildiu nant'à a superficia di u lampu bambù à inibisce o tumbà u muffa superficia, u metudu hè facile à upirari, ma solu adattatu per cortu-termine anti-mildiu.

2. u mètudu impregnation hè di dip u bambù in a suluzione anti-mildew, cusì chì a suluzione in u tissutu dintra, secondu à i metudi di trattamentu differente, pò esse divisu in impregnation temperature ambienti, impregnation heating, impregnation alternate bagnu caldu è friddu.U metudu generale di bagnu caldu è friddu alternatu di l'effettu di prevenzione di u mildiu hè più grande di u metudu di immersione calda hè più grande di l'impregnazione di a temperatura di l'ambienti.

Ci hè parechje altre manere di trattàlampi di bambùe lanterne, noi cum'èfabricatore di lampade in Cina, A direzzione principale di a ricerca di lampi di bambù è lanterni si trova in u sviluppu di u materiale di bambù stessu è l'abbellimentu di u mudellu di bambù.Nant'à sta basa, aghjustemu a tecnulugia di trasfurmazioni di bambù per fà i so prudutti più belli è più adattati per vede è aduprà.


Tempu di Postu: Dec-02-2021