How to assemblà una lampada pianu |XINSANXING

Parechje persone anu avà una lampada di terra o duie in casa.Perchè a lampa di pavimentu dà una persona un sensu eleganti è caldu.Hè un tipu più cumuni di illuminazione ausiliaria, cusì piace assai di famiglie.Ancu s'è a lampada di u pianu hè relativamente simplice, ma ci sò certi passi di assemblea, piuttostu cà assemblea aleatoria.Cunnoscicumu assemble a lampadina?Se ùn site micca sicuru, fate un ochju à l'articulu seguitu.

1.Preparation nanzu a stallazione

Installazione prima di leghje attentamente i disegni di stallazione è e specificazioni di u produttu di u lampu di u pianu, è preparanu e cose cumune per a stallazione di lampade è lanterna, cum'è u numeru di martellu, cacciavite Phillips flat.Ùn cunfundite micca dopu à unpacking e parti, cum'è parti simili di più, i disegni generale tirà un graficu comparativu per marcà e parti chì ùn sò micca aduprate..

2.Pre-assemblea verificate

Prima di a stallazione, verificate l'accessori di u lampu di u pianu è altre cundizioni diverse, cum'è i pannelli di lampade sò stati dannighjati, pudete cuntattà u mercante per fà i pezzi.Tutti i viti, parti dulore, fustu di legnu per stallà u lucale, apre un bonu pirtusu di guida, u pusizzioni di e parti ùn preoccupa micca.Ùn fate micca nantu à e parti sbagliate è poi ripetutamente sbucciate inseme, o facili per dannà a piastra, installate ancu spessu presentata inestabile, skewed è altri fenomeni.

How to assemble a floor lamp

Una splendida lampada da terra da u nostruproduttore di lampade da terra, pò esse facilmente aghjuntu à ogni stanza.Hè ancu faciule d'assemblea, esigendu solu i seguenti passi.

Avvitate u lampione superiore in u lampu mediu.

Avvitate u lampione mediu in u lampone inferiore.

Avvitate a lampada di fondu in a basa di u lampione.

Spingi prima l'anellu di prutezzione di a lampadina nantu à u connettore di a lampadina, poi spinghje l'anellu di prutezzione di l'ombra è l'anellu di rete di l'ombra nantu à l'ombra.Pone u paralume nantu à u supportu di l'anellu di rete di u paralume è serrate.

Avvitate a lampadina in u cunnessu di u bulbe.

3.Assemble lampada da terra

Lampadare generale deve avè un chassis di ghisa, un pocu più chjuca di a scala di a basa di a superficia, u tappu di plastica neru deve esse usatu per riparà i fasteners di l'ombra di lampade, da u fondu à l'ordine di i pezzi di ricambio deve esse: nut fastening chassis, chassis in ghisa, basa, asta di lampada, testa di lampada, paralume, fissaggi in plastica, lampadine.

Floor lamp pole fora di u cordone di putenza à traversu u nut châssis fastening, chassis ghisa, basa, e poi culligatu à u cordone di putenza è terminal block, u chassis duvia avè una pusizioni cuncave à esse capaci di allargà u cordone putenza.

Quì ci hè ricurdatu chì u cordone di alimentazione di lampade, etc., deve esse trattatu, per una cosa, prublemi di sicurezza elettrica, è in segundu, camminendu in l'internu di a casa ùn hè micca faciule per invià e persone.

4.Testing dopu à assemblea hè cumpleta

Dopu à a stallazione di a lampadina per pruvà simpricimenti, accende l'interruttore per verificà u statutu, s'ellu si pò travaglià bè, s'ellu i viti sò avvitati in u locu, ùn ci hè micca soltu, etc.

XINSANXING hè unfabbrica di illuminazione da a Cina.Avemu a nostra propria squadra di cuncepimentu è prudutti patentati.Cerchemu grossisti di illuminazione da diversi paesi per cooperà cun noi.E-mail:hzsx@xsxlight.com .
Per piacè visitate u nostru situ web per vede più prudutti:www.sx-lightfactory.com


Tempu di Postu: Apr-14-2022