Quantu altu deve esse un lampatu di terra |XINSANXING

Lampadare hè a nostra vita nurmale di l'illuminazione di l'articuli decorattivi, ma in più di a so natura decorativa, ghjoca ancu un rolu in quantu à prutezzione di l'ochji, à questu puntu, l'altezza di a selezzione di lampade di terra hè diventata un puntu assai impurtante, u altezza di u lampiu di u pianu deve esse cumu sceglie?

Lampadare in generale quantu altu - l'altitudine di a selezzione di lampade

In generale, a so altezza hè di 58 à 64 inch altu, u diametru di l'ombra di 16 à 19 inch, cù lampadine incandescent 60-watt.

I lampi di pavimentu mediu sò generalmente lampi di pavimentu mediu cù una altezza di 55 à 60 inch high.A dimensione di l'ombra hè da 12 à 16 pollici di diametru.

Small floor lamp altezza totale generale di 50 à 55 inch altu o 45 inch altu trà u diametru di l'ombra di 9 à 12 inch, utilizendu 60 watt o 75 watt, 100 watt di lampadine incandescenti.

Lampadare hè generalmente cumpostu di ombra, parentesi, basa trè parti, a so forma hè ghjustu, bella.L'ombra di u lampu di pavimentu necessita simplicità è generosa, decorativa.Certi pirsuni piace à priparà a manu lampshades, cum'è l'usu di materiali naturali per grandi paralumi, assai interessanti.U supportu di u lampu di pavimentu hè principalmente fattu di metallu, legnu filatu o cù forme naturali di materiali.L'scelta o a pruduzzione di u supportu è a basa deve cuncorda bè cù u paralume è ùn pare micca fora di proporzione.

Lampada da terra in generale quantu altu - u metudu di stallazione di lampade da terra apprupriatu

1, leghje i disegni di stallazione currettamente prima di stallazione, è preparanu arnesi cumuni, cum'è un cacciavite Phillips flat, martellu, etc. Dopu à unpacking i parti, hè megliu ùn cunfundà, s'ellu ci sò più parti simili, i disegni vi disegnà una taglia fisica. carta di paragone, e parti ùn sò micca usatu per furchetta, assai faciule per distingue e diverse parti.

2, Se truvate chì a lampada hè dannata durante l'ispezione, pudete cuntattà u cummerciante per a sostituzione.U locu induve i viti, i pezzi eccentrici è l'arbureti di lignu sò da esse stallati serà apertu per guidà i buchi, cusì ùn vi preoccupate micca di u pusizzioni di e parti.Semu devi esse nutatu chì ùn succede micca nantu à e parti sbagliate è poi ripetutamente avvitate inseme, altrimenti hè faciule per dannighjà i lampi, stallati ancu spessu apparenu inestabile, tilt è altri fenomeni.

L'intruduzioni di sopra di lampade da terra èlampade da terrainstallazione altu adattatu hè questi, crede chì avemu capitu a stallazione di lampade di pavimentu dopu à l'intruduzioni, a stallazione di ciò chì altezza hè adattatu per u so propiu, hè chjaru, speru chì u cuntenutu sopra pò aiutà à sceglie megliu l'altezza di u pianu. lampada, cusì à prutege l'ochji di a famiglia.

Sfoglia i nostri prudutti per truvà più ispirazione di illuminazione Amparate nantu à u cuntenutu

A nostra fabbrica in Cinaproduce solu lampade di bona qualità è prezzu ghjustu.Ci hè più di 1000 tippi di lampade è lanterne, è avemu aspittendu à cooperà cun voi.I nostri prudutti sò venduti in parechji paesi in u mondu sanu. Visitate u nostru situ web per vede più prudutti:https://www.sx-lightfactory.com/


Tempu di post: 23-mar-2022