How to riparà lampada tavulinu |XINSANXING

Ci hè ogni tipu di prublemi chì vi scontru in u vostru studiu è u travagliu di ogni ghjornu, cum'è una lampada di scrivania rottu chì deve esse riparata.Allora cumu fà?I seguenti I sparte cun voi i passi specifichi è i metudi.

Prima avemu da verificà u mutivu perchè a lampa di scrivania ùn si accende.

In a so forma più basica, una lampa di tavulinu hè un circuitu simplice custituitu da una lampadina, un socket, un filu conduttivu, un plug power è un paralume.

Se accende a lampa è ùn si accende micca o qualcosa altru hè fora di l'urdinariu, ci hè una bona chance chì deve esse riparatu.U prublema più prubabile hè chì u bulbe ùn hè micca energizatu.O u bulbe hè brusgiatu.Hè ancu pussibule chì u portalampada hè dannatu è ùn compie micca a cunnessione di a lampadina.Se a lampada pare esse intacta, u prublema pò esse un cordone d'alimentazione dannatu o un plug difettu.

Cause di burnout di bulbe

In u casu chì a lampada ùn si accende micca, assicuratevi chì a lampadina ùn hè micca brusgiata.Pudete pruvà à stallà una altra nova lampadina in a lampada.Se a lampada ùn si accende ancu, pò esse a culpa di a presa di corrente.

causa di presa di energia

Verificate chì a presa di corrente aduprata hà u putere.Cunnette un altru dispositivu, cum'è a vostra altra lampada di scrivania, è vede cumu risponde.S'ellu ùn risponde à nunda, hè cunsigliatu di riparare a presa di corrente.

Causa di l'interruttore di u cordone di a lampada da tavola

Se a lampadina è a presa di corrente sò intacte, cuntinueghja à aduprà u cordone di alimentazione.Verificate per eventuali danni.Se ci sò prublemi chì esistenu, avete bisognu di disassemble a lampada, sguassate u socket, sguassate u vechju cordone è plug, preparanu un novu cordone, installate un novu socket, mette in un novu plug, rimpiazzà a lampadina è u paralume.

XINSANXING hè unfabbrica di luci/ fabricatore da a Cina.Avemu a nostra propria squadra di cuncepimentu è prudutti patentati.Cerchemu grossisti di illuminazione da diversi paesi per cooperà cun noi.E-mail:hzsx@xsxlight.com .
Per piacè visitate u nostru situ web per vede più prudutti:www.sx-lightfactory.com


Tempu di post: 15-mar-2022